Jessi

Tu umieszczamy zdjęcia naszych piesków
Kiche
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: Kiche » 14 lis 2016, 18:59

śliczne psiaki
ja również współczuję straty

mysia17
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: mysia17 » 14 lis 2016, 18:59

Ale piekne to zdjecie gdzie sa dwa pieski.Jessi sie chowa pod krzeslo,moj Rico wchodzi do szafy.

shantal89
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: shantal89 » 14 lis 2016, 18:59

Piękne ma oczy takie wielkie, wyraziste ślicznotka. Masz super zwierzaki !!

jachukb
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: jachukb » 14 lis 2016, 18:59

minke moze i ma niewiniatka ale prawdziwy diabelek z niej

***Hera***
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: ***Hera*** » 14 lis 2016, 18:59

Fotki sa swietne a Jessi wyglada słodko:)

jachukb
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: jachukb » 14 lis 2016, 18:59

roztrzepana
a teraz fotki z wczorajszej zabawy na dworze

tylko 2 zdjecia bo nie chca mi sie zaladowac[/img]

shantal89
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: shantal89 » 14 lis 2016, 18:59

Super fotki a z tej zabawy prześliczne

jachukb
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: jachukb » 14 lis 2016, 18:59

no no. dlugo mnie nie bylo . zajeta jakos bylam . w sobote jessica byla chora. wymiotowala i miala biegunke . to poszlam z nia do weta. wterynarz dal jej zastrzyk i powiedzial ze to moze byc od zminy karmy (dalam jej nowa) ale teraz jest juz wszystko dobrze

aniagrzesiek2
Posty: 0
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: aniagrzesiek2 » 14 lis 2016, 18:59

śliczna jest super wygląda wśród tych balonów

Kiche
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: Kiche » 14 lis 2016, 18:59

super wiadomość, że już dobrze :] a zdjęcia super :]

mysia17
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: mysia17 » 14 lis 2016, 18:59

Mnie tez bardzo sie podoba w balonach:)

darek
Posty: 0
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: darek » 14 lis 2016, 18:59

śliczna i tyle . Nic dodać nic ująć

***Hera***
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: ***Hera*** » 14 lis 2016, 18:59

Sliczne foteczki:) super wyglada z tymi balonami:)

shantal89
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: shantal89 » 14 lis 2016, 18:59

śliczna , dobrze, że juz wszystko w porządku

jachukb
Posty: 1
Rejestracja: 19 lip 2016, 18:04

Post autor: jachukb » 14 lis 2016, 18:59

przepraszam za tak dluga przerwe. jakos nie mialam czasu wstawiac zdjec. masa sprawdzianow, wizyty u ortodonty, zakladanie aparatu a teraz jestem jeszcze chora.
--------------------
chcialam dac duzo foteczek ale nie chca wejsc :kwasny: :zly:
ciagle wyskakuje blad :zly: . coz jesli ktos chce zobaczyc jessice to mam kilka jej fot na www.garnek.pl/doma0411 sprobuje jeszcze jutro wstawic :kwasny:
a moze znacie inne strony do hostingu zdjec bo ja sie na tym szczerze mowiac nie znam :kwasny:
-------------------
aaaa!!!!! udalo sie


tylko 2 bo sie znow nie chca zaladowac :kwasny:

Odpowiedz